İnternetin sunmuş olduğu olanaklar sayesinde çoğu zaman tek başınıza çalışma olanağını daha fazla kullanıyor olsanız da bir ekibe ihtiyaç duyduğunuz zamanlarda web projeleri yönetim araçlarından faydalanmanız çok önemlidir. Bu sayede ekip çalışmaları sırasında sadece kendi yaptığınız işlemleri değil ekip arkadaşlarınızın gerçekleştirmiş olduğu işlemleri de inceleme imkanı bulabilirsiniz. Bu konuda size yardımcı olabilecek yönetim araçları için önerilerimizi inceleyebilirsiniz.
Trello: Çok basit bir kullanıma sahip olan proje yönetim uygulaması olan Trello, size ilk olarak projenizle ilgili bir pano hazırlama olanağı sunar. Bu panoya çalışmalarınıza göre görev kartları oluşturarak doldurabiliyor ve bunlara da görev tamamlanma süresi, ek dosyalar ve projeye dahil olacak kişiler gibi bilgileri rahatlıkla ekleyebilirsiniz. Hatta isteğinize göre ekip dışından kişilerin de projeye dahil olmasını sağlayabilirsiniz. Tamamen ücretsiz olarak kullanabileceğiniz bu web tabanlı uygulamayı iOS, Android ve Windows 8 cihazlarda da kullanabilirsiniz.
Producteev: Kullanımı çok kolay olmakla beraber ücretsiz bir proje yönetim aracı olan produvteev, görevler ve bu görevlere bağlı alt görevler oluşturma, bu görevlere veya projelere bazı kişileri ekleme gibi işlemler yapmanıza olanak sağlıyor. Ayrıca ekip arasında belge, dosya gönderi işlemi yapmanızı da sağlıyor. Web tabanlı bu uygulamayı MAC, iPhone, iPad ve Android cihazlarınızda da rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Asana: Eski Facebook kurucuları tarafından geliştirilmiş olan oldukça popüler bir proje yönetim aracı olan Asana, Producteev ile gerçekleştirebileceğiniz her işlemi yapma olanağını sizlere sunuyor. Ücretli bir uygulama olmakla beraber bu web tabanlı proje yönetim aracını iOS ve Android cihazlarda uygulama olarak kullanma olanağı da bulunuyor.