✅Hükümdar Bilişim Web Tasarım Hizmetleri ve Web Sitesi Tasarımı
TELEFON 09:00/19:00

0 532 696 21 20

Sosyal Medya Kullanımı İle Satışlarınızı Arttırmanın 5 Yolu

  • Anasayfa
  • Blog
  • Sosyal Medya Kullanımı İle Satışlarınızı Arttırmanın 5 Yolu

Sosyal Medya Kullanımı İle Satışlarınızı Arttırmanın 5 Yolu

Sosyal medya, günümüzde en önemli satış kanallarından birisi haline gelmiş durumda. Sosyal medyanın yararları artık saymakla bitmiyor. Reklam, tanıtım, satış hepsini sosyal medya aracılığı ile yapabilirsiniz.

Peki, sosyal medyayı kullanarak satışlarınızı nasıl arttırabilirsiniz? İşte size bazı tüyolar…

1-Takipçi Sayısı Arttırma

Takipçi sayısını arttırmak marka güvenilirliğinin arttırılmasını sağlar. Özellikle instagramda sizi takip edenler, sizin takip ettiklerinizden bir hayli fazla ise sizin için harika bir ilk görünüştür. Bu sizin ürününüze olan ilgili fazla olduğunu, yeni takipçilerinize anlatacaktır.

2-Ürünü Satın Alanların Reklamı

Sosyal medya satış arttırma tekniklerinden birisi de, ürünü kullanıp memnun kalan kişilerin isim ve fotoğrafları ile paylaşılmasıdır. Ancak bunu izin almadan kesinlikle yapmayınız. Ve asla gerçekte olmayan bir satış görüntüsü paylaşmayınız.

3-Atölyenizin veya Ürünün Yapım Aşamasının Fotoğrafının Çekilmesi

Sosyal medya ile satışlarım nasıl artar sorusuna verilen cevaplardan birisi de, ürüne yakınlaşılmasının sağlanmasıdır. Bu da ürün – müşteri arasındaki samimiyetin arttırılması için çok faydalı bir satış yöntemidir. Müşteri ürünün yapım görüntülerine ulaşırsa, güven duygusu artar.

4-Çekiliş Yapılması

Ürünün çekilişle hediye olarak verilmesi, öncelikle takipçi sayınızı arttıracak bir yöntemdir. İnsanların ürüne ulaşma isteğini tetikleyeceği gibi, gerçekten böyle bir ürünün varlığının güvenini de kişide oluşturur. Ürünü kazanan kişinin de teşekkür amaçlı ürünün kendisine ulaştığına dair bir görüntü paylaşabilirse güven duygusu pekişecektir.

 

5-Yorumlara Geri Dönüş Yapmak

Eleştirel veya övgü dolum yorum mutlaka takipçiler tarafından yapılmaktadır. Önemli olan bunu yönetebilmektir. Övgü dolu yorumu yönetmek oldukça kolaydır. Ancak eleştirel yorumu da yönetmek gerekir. Bu sizin her anlamda ürününüze sahip çıktığınızı ancak müşteri memnuniyetini de ön planda tuttuğunuzu gösterir. Gerekirse ürününüzü değiştirmekten veya iade almaktan çekinmeyin.

19 Mayıs 2017

Son Paylaşılanlar

Google Analtytics Arama İzleme

E-ticaret siteleri ya

12 Haziran 2020

E-ticaret Danışmanı

E-ticaret ya da online

9 Haziran 2020