TELEFON 09:00/19:00

0 532 696 21 20

Ürün Fotoğrafçılığı Teknikleri Nelerdir?

  • Anasayfa
  • Blog
  • Ürün Fotoğrafçılığı Teknikleri Nelerdir?
Ürün Fotoğrafçılığı Teknikleri Nelerdir?
10 Tem

Ürün Fotoğrafçılığı Teknikleri Nelerdir?

Dijital pazarlamanın ön plan da olduğu bir süreç içinde yer alırken, firmalar da bu alanın getirmiş olduğu faydalardan biri olan, internet reklamcılığında ürün paylaşımlarına özen göstermektedirler. E-ticaretin çok geliştiği günümüz de ürünlerin, çekim kaliteleri hem alıcı için hem de firmalar tarafından gözden kaçmamaktadır. Görsellik müşterileri etkilediğinden dolayı firmalar hangi alanda olurlarsa olsunlar, ürünlerinin çekimin de ve daha sonrasında üzerinde yapılacak tasarımlarda son derece titiz davranmalıdırlar.

Ürün Fotoğrafçılığı

Ürün ve hizmetlerinizin görselleri aynı zamanda firmanızın profilini yansıtacağından ürün fotoğrafçılığı teknikleri konusunda tam yeterliliği olan, ekipmanları güvenilir düzeyde firmalarla çalışılmalıdır. Ürün fotoğrafçılığı tekniklerinde dikkat edilmesi gerekenler;

  • İl sırada yer alması gereken ürünlerin net bir şekilde aydınlık bir ortamda çekilmesi yani ışık.

  • Ürün çekiminde kadraj açınıza çok önemlidir. Çünkü ürünün detaylarını göstermek alıcının alacağı ürünü incelemesinde kolaylık sağlar.

  • Ürünü ön plana çıkarmak arka plana da bağlıdır. Arka plan seçiminizde ürününüzün belirginleşmesini sağlayacak alanlar olmalıdır.

  • Fotoğraflarda ürünlere efekt uygulamak ya da metin eklemek firma kalitenizi aşağıya çeker. Bundan dolayı mümkün olduğunca efekt kullanmaktan kaçının.

  • Bazı sektör alanları için canlı manken kullanımı gerekebilir. Müşterileriniz alacağı ürünün üzerinde nasıl duracağını bu şekilde de görmek isteyebilir. Manken kullanımının da bu şekilde faydasını görebilirsiniz.

Ürün fotoğrafı çekimi konusunda profesyonel fotoğrafçıların bildiği, ancak müşterilerin gözden kaçırabilecekleri konular bunlardı.

Ürün fotoğraf çekimi fiyatları çalıştığınız ekiplere göre değişmektedir. Firmanızın web sitenizde, sosyal hesaplarınızda, kataloglarınızda, ürünlerinizin dikkat çekici görünmesi, görsellerin kaliteli olması, satışlarınızı da etkileyeceğini unutmamalısınız. Ürünlerinizin çok fazla fotoğraf çekimi olmalıdır. Çünkü müşterileriniz ürünleri her açıdan incelemek ister. Ürün çekimlerinizde ki başarılı sonuçlar; profesyonel ekip çalışmasına bağlıdır

Ürün Çekimi