✅Hükümdar Bilişim Web Tasarım Hizmetleri ve Web Sitesi Tasarımı
TELEFON 09:00/19:00

0 532 696 21 20

Sosyal Medya Kararsızları Etkiliyor Mu ?

Sosyal Medya Kararsızları Etkiliyor Mu ?

Sosyal Medya Kararsızları Etkiliyor Mu ?

Sosyal medyanın engellenemez yükselişi ile sosyal ağlardan kopmak gittikçe güçleşiyor. Kişiler bazında bakıldığında artık neredeyse bir bağımlılık haline gelen sosyal ağlar en önemli haber kaynağı oldu. Her bireyin en kısa yoldan haber paylaşabildiği sosyal ağlarda herkes kendi fikir ve düşüncesini özgürce paylaşarak yayılmasını sağlayabiliyor. En çok kullanılan sosyal medya uygulamaları üzerinde her gün milyonlarca paylaşım yapılırken artık pek çok kişi ürün yorumlarını okumadan alışverişe çıkmıyor.

Sosyal Medyayı Neden Kullanıyoruz?

Akıllı telefon sahiplerinin çoğunun en az iki sosyal ağda hesapları olduğu bilinmekle beraber bunlardan bir tanesini her gün en az bir defa ziyaret ettiği ve en az 30 dakika zaman geçirdiği araştırmalar tarafından teyit ediliyor. Bireyler arkadaşları ile etkileşim kurdukları gibi sosyal medya siteleri facebook twitter üzerinde gündem ile beraber sevdikleri sanatçı, yazar ve markaları da takip ediyorlar. Sosyal ağlar üzerinde takip ettikleri kişi ve kurumlar ile direk etkileşime geçebilen kullanıcılar bu sitelerde yazılan yorumları dikkatle takip edip karar verme aşamasında kullanıyorlar.

Sosyal Medyada En Çok Konuşulanlar Nedir?

Gündem takipçisi kullanıcılar en çok güncel olayları konuşurken firmaların dijital kampanyaları neticesinde markalar ve ürünleri de en çok konuşulanlar arasında yer alıyor. Bu noktada uzmanlar bireylerin alışveriş kararlarını verirken sosyal medyada dalga dalga yayılan ürün haber ve yorumlarının karar verme aşamasında çok önemli olduğunu vurguluyorlar. Özellikle sosyal medya üzerinden yürütülen promosyon ve indirim kampanyalarının kullanıcılar tarafından çok yakından takip edildiği biliniyor. Hatta öyle ki kararsız pek çok alıcının satın alma kararını vermek için promosyon ve indirimleri takip ederken kullanıcı yorumlarını da araştırdığı uzmanlar tarafından ifade ediliyor.

Popüler Ağlar Nasıl Etkiliyor?

Dijital platformlar arasında en popüler sosyal ağlar 2017 yılında yine facebook ve twitter olarak açıklanmak ile beraber youtube ve İnstagram da bu ikiliyi takip ediyor. Sosyal Medya hesapları olan bu platformlar markalar tarafından farklı metotlar ile ürün tanıtımı ve içeriği paylaşmak üzere kullanılıyor. Ancak ürün tanıtımlarının yanı sıra yapılan yorumları da okuyan ve değerlendiren çok sayıda kullanıcı olduğu bugün ispatlanmış bir gerçek.  Bu yüzden markaların ürün paylaşımları kadar içeriklere yapılan yorumlara da değer verip buna göre aksiyon almaları gerekliliği uzmanlar tarafından ileriye dönük önemli bir pazarlama stratejisi olarak öneriliyor.

11 Şubat 2016

Son Paylaşılanlar

Google Analtytics Arama İzleme

E-ticaret siteleri ya

12 Haziran 2020

E-ticaret Danışmanı

E-ticaret ya da online

9 Haziran 2020