TELEFON 09:00/19:00

0 532 696 21 20

Kurumsal Sosyal Medya Hesabında Paylaşılmaması Gerekenler

  • Anasayfa
  • Blog
  • Kurumsal Sosyal Medya Hesabında Paylaşılmaması Gerekenler
Kurumsal Sosyal Medya Hesabında Paylaşılmaması Gerekenler
24 May

Kurumsal Sosyal Medya Hesabında Paylaşılmaması Gerekenler

Sosyal medya hesaplarının günümüzde ne kadar önemli olduğunu ve neredeyse her bireyin yaşantısına girdiğini bilmeyen yoktur. Bu noktada bireyler kendilerine özel sosyal medya hesapları oluşturabildikleri gibi kurumsal firmalarda, hem firma prestijini arttırmak hem de adlarından daha çok söz ettirmek adına kurumsal sosyal medya hesapları oluşturmaktadırlar. Bu noktada ise kurumsal sosyal medya yönetimi büyük önem taşımak ile birlikte firmaların bu tür hesaplardan paylaşmamaları gereken bazı içerikler bulunmaktadır.

Özel Düşüncelere Yer Verilen İçerikler

Kurumsal sosyal medya hesapları içerisinden paylaşılmaması gereken içerikler arasında, özel düşünceler yer almaktadır. Her kurumsal firmanın sosyal medya hesabını yönetebilmek adına bir uzman çalışmakta ve firmanın sosyal hesabının aktif olması adına yardımcı olmaktadır. Bu noktada firmalarda çalışan sosyal medya uzmanlarının, firmaya uygun içerikler paylaşmaları, bireyler düşünce ya da içeriklerine kurumsal hesaplarında yer vermemeleri gerekmektedir. Kurumsal sosyal medya kullanımı son derece önemli bir iş olmak ile birlikte firmaların bu tarz özel paylaşımlarda, ciddiyetsiz ya da sıradan bir tavır sergilememek adına dikkatli olmalarında fayda bulunmaktadır. üstelik bu tarz kurumsal hesaplar, pek çok birey ve firma tarafından takip edildiği için bu tarz sitelerin paylaşımları daha göze batabilmektedir.

Gündem Ya Da Ciddiyetsiz Konular İle İlgili Paylaşımlar

Kurumsal sosyal medya hesaplarında paylaşılmaması gereken bir diğer durum ise gündem ile ilgili ya da ciddiyetsiz konuların paylaşımıdır. Bu tarz kurumsal firmalar, genel olarak ciddi ve yükselen bir prestij çizdikleri için gündem ile ilgili ya da siyasi bir olay ile ilgili tavır belirlemek, firmayı seven bireylerin ikiye ayrılmasına ya da düşünce ayrılıklarının ortaya çıkmasına neden olacaktır. Şirketlerin sosyal medya kullanımı oldukça önemli bir konu olmak ile birlikte, eğitimlerin verilmesi şarttır.

Sosyal Medya