TELEFON 09:00/19:00

0 532 696 21 20

E-Ticarette Pazarlama Taktiklerinizi Nasıl Belirlemelisiniz

  • Anasayfa
  • Blog
  • E-Ticarette Pazarlama Taktiklerinizi Nasıl Belirlemelisiniz
E-Ticarette Pazarlama Taktiklerinizi Nasıl Belirlemelisiniz
19 Kas

E-Ticarette Pazarlama Taktiklerinizi Nasıl Belirlemelisiniz

Günümüzde pek çok işletme satışlarını artırmak için interneti kullanıyor ve bu yolla satışlarını gerçekleştiriyor. Çünkü internet üzerinden rahatça sağlanan erişim ve şirketin tanınma kolaylığı bir avantaj olarak görülüyor. Siz de e-ticarette interneti doğru kullanarak, daha fazla tanınabilir ve iyi bir pazarlama stratejisine sahip olabilirsiniz.

Pek çok farklı ürünün alıcısıyla internet ortamında e-ticaret sitelerinde buluştuğu bu dönemde pazarlama taktikleri de büyük önem taşıyor. Öncelikle e- ticaret sitenizi mobil ve tablet uyumlu olarak düzenledikten sonra belirlemeniz gereken bir takım pazarlama stratejileri bulunuyor.

E-Ticarette Uygulayabileceğiniz Pazarlama Teknikleri

E-ticaret üzerinde satış yapıyorsanız, markanızın pazarlaması ve satışı için ürünlerinizin birden çok platformda görünmesi ve yer almasının ilk başta gelen önceliklerden olduğunu biliyorsunuzdur. Ne var ki, sadece dört- beş e-posta ya da bir iki sosyal paylaşım sitesindeki görünürlüğün sizin satışlarınızın artırması için yeterli olmadığının da farkına varmalısınız. Göstereceğiniz sabır ve ayıracağınız biraz zaman ile markanızı daha görünür ve tanınır hale getirebilirsiniz. Daha görünür ve tanınır olmak, ürünlerinizin pazarlamasına katkıda bulunmakla birlikte, sitenize alacağınız reklamların tıklaması da sizin için bir katkı sağlayacaktır.

Markanızın daha görünür ve bilinir hale gelmesi için izlemeniz gereken bir kaç pazarlama taktiği olduğunu da aklınızda bulundurmalısınız.

  1. Taktik: E-Ticaret SEO Yani Arama Motoru Optimizasyonu

SEO (Searcing Engine Optimization- Arama Motoru Optimizasyonu), çeşitli arama motorları için yapılan ve web siterlerinin daha kolaylıkla taranmasını sağlayan teknik bir iyileştirme çalışmasıdır. Sitenizin arama motorlarında en üst sıralarda çıkmasını sağlayacak bir optimizasyondur. Ne kadar üst sıralarda yer alırsanız, e-ticaret sitenizdeki ürün ve hizmetleriniz o kadar fazla kişiye erişir. Normal koşullarda ulaşamayacağınız internet popülerliğine, SEO taktikleriyle ulaşabilirsiniz. SEO, internet reklamlarında en fazla itibar ve getiri sağlayan bir pazarlama metodudur.

SEO için araştırma yapılan doğru kelimeleri bularak sitenizde bu kelimeleri kullanmalı ve hedef kitlenize ulaşmalısınız. Arama motorlarında popüler ve güncel olan anahtar kelimeleri takip edip, sitenizde de bu kelimelerin kullanılmasını sağlamalısınız.

  1. Taktik: WEB Analitklerinin Kullanımı

SEO ile ilgili çalışmalarınızda sonra yapmanız gereken WEB analitik programına sahip olmanızdır. Bu program sayesinde ne tür kampanyaların çalıştığını görebilir, sitenizin sıralamasını takip edebilir ve yapacağınız bir analitik değerlendirme sonrasında kendinize yeni hedefler belirleyebilirsiniz.

  1. Taktik: Farklılığınızın Ortaya Konulması

Siz site olarak diğer sitelerden farklı olduğunuzu ortaya koymalısınız. Bunu gerek site tasarımı, gerek müşteri hizmetlerine verdiğiniz önem gerekse de ürün çeşitliliği ile sağlayabilirsiniz. Bugüne kadar yapılan araştırmalarda hep bir farklılık yaratanların daha öne çıktığı ortaya konmuştur.

  1. Taktik: Siteye Videoların Eklenmesi

Videolar internet kullanıcıların en çok aradıkları ve izledikleri şeylerdir. O nedenle e-ticaret sitelerinde de videoların kullanımı her geçen gün önemli hale gelmektedir. Bir çok kişi video kullanmadığı için siz video kullanımıyla sitenizi daha üst bir sıraya çıkarabilirsiniz.

Yada tüm bu süreçleri kapsayan, tek platform üzerinden tüm alanlarınızı yönetebileceğiniz bir e-ticaret paketine sahip olarak yapabilirsiniz. Bunun için bizi arayarak e-ticaret danışmanı ekibimiz den bilgi alabilirsiniz.