Site içi SEO danışmanı, web sitenizi Google’da bulunacak şekilde optimize etmeye odaklanan web sitesi SEO hizmetidir. Site içi SEO’nun amacı, Google gibi arama motorlarının, sıralamak istediğiniz kelimeler için web sitenizi tanımasına yardımcı olmaktır. Bu, SEO’nun en iyi uygulamalarını karşılamak için iyileştirme alanlarını belirlemek için mevcut web sitesi yapınızı denetlemeyi içerir.
Site içi SEO, web sitenizi Google’da sıralamanın ilk adımıdır. Sizinki gibi işletmeleri bulmak için müşterilerinizin arayabileceği anahtar kelimeleri belirlemeniz ve bunları web sitenize yerleştirmeniz gerekir. Web sitenizi sayfa SEO için başarılı bir şekilde optimize etmek için web sitenizin kodlamasını, meta açıklamalarını, başlık etiketlerini ve çok daha fazlasını optimize etmeniz gerekecektir. Çoğu küçük işletme, sayfa SEO ile ilgili yardım için web sitesi SEO hizmetlerini kullanır.
Yeniler İçin: Yeni Web Siteleri İçin SEO
Onpage SEO Nedir?
SEO teknikleri trafik çekmek ve bir web sitesinin arama motoru sıralamasını artırmak için kullanılır. Bu uygulama web sitesinin web varlığını geliştirir ve markayı tanıtır. Etkili bir SEO danışmanı ile çalışmak, sürecin ve doğru SEO uygulamalarının hızlı bir şekilde çalışmasını sağlar.
Site İçi SEO’yu Anlama
Site İçi SEO, trafiği artırmak ve arama motoru sıralamasını iyileştirmek için web sitenizdeki her sayfayı optimize etmektir. Site İçi SEO, web sayfasının tüm yönlerini dikkate alır. Bireysel unsurlar bir araya getirildiğinde, sıralamaları artıran durdurulamaz bir güç haline gelirler.
SEO Nedir: SEO Nedir Avantajları Nelerdir?
Neden Sayfa İçi SEO’ya İhtiyacınız Var?
Sayfa içi SEO, çevrimiçi görünürlüğünüzü iyileştirerek arama yapanların içeriğinizi bulmasını ve algoritmaların sayfalarınızı taramasını ve dizine eklemesini kolaylaştırır. İş modelinize ve mevcut pazarlama özelliklerine bağlı olarak, arama motoru trafiği sitenize gelen tüm trafiğin%50-90’ını oluşturabilir. Başka bir deyişle, sayfa içi SEO, potansiyel müşterilerinizin%50-90’ının önüne geçmenize yardımcı olur.
SEO devam eden, uzun vadeli bir yatırım olduğu için, dijital pazarlama stratejinizin temel bir işlevi haline getirmek en iyi uygulamadır. Algoritmalar değişir, müşteri talepleri değişir. SEO, şirketinizin sürekli ve sürekli çevik olması için bu dönüşümlere hızla ayak uydurabilmenizi sağlar.
Ne Optimize Edilir?
Etiketler: Buna başlık etiketi, meta etiket, başlık etiketleri ve meta açıklamalar dahildir. Bu etiketler arama motorlarına ve okuyuculara sayfanız hakkında bilgi verir. Arama motorları, bir sayfayı sıralarken etiketlerin içeriğini sayfanızdaki ana içerikle karşılaştırır. Okuyucuları sitenizde tutabilmek için etiketlerin alakalı ve yararlı olduğundan emin olmalısınız.
Başlık etiketi sayfa hakkında arama motorlarına söyler sitenizin her sayfasında HTML kodu parçasıdır. Genellikle arama motoru sonuç sayfalarında görüntülenenlerdir. Başlık etiketinizin hedef anahtar kelimenizi içerdiğinden ve kullanıcının tıklatmak istemesine neden olacak çarpıcı bir şekilde yazıldığından emin olmak istersiniz.
URL Dizeleri: Kısa bir URL genellikle daha uzun olandan daha iyi sıralanır. Bir SEO kahramanı, arama motorlarının sevdiği şekilde kısa bir URL oluşturmanıza yardımcı olabilir.