İnstagramdaki Görünürlüğünüzü Arttırmak

Firmalar için, sosyal medya ortamında pazarlama yapmak için Intagram önemli bir yere sahiptir. Son dönemlerde insanların Intagram’ı çok sık kullanır hale gelmesi, firmaların da pazarlama faaliyetlerini yürüteceği bir platform haline geldi. Firmalar için Insatgramdaki görünürlüğünü arttırmak, kullanıcılar ile arasındaki iletişimi, marka bilinirliğini ve e-ticaret sitelerine yönlendirmeyi arttırmaktadır.

Hedef Kitle Belirleme

Hedef kitle belirlemek hem gerçek ortamda hem de sanal ortamda yapılacak pazarlama faaliyetlerinin başında yer alır. Belirlediğiniz hedef kitlelere hitap eden reklam ve içerikler, Instagram üzerinden ulaşacağınız kişi sayısını arttırır. Hedef kitleler ininizi belirlerken, belirlenen hedef kitleye uygun reklam modelinizi de belirlemeniz gerekir. Bunlar,

  • Markanın ve ürünün belirliliğini arttırıcı
  • Tüketicileri hizmet ve ürün ile ilgili bilgilendirici

· Ürün satışlarını arttıcı reklam modelleridir. Bu reklam modelleri üzerinden hedef kitle belirlemenizi yapabilirsiniz.

Hedef kitle belirlediğinizde, ürün reklamlarınız sizinle ilgili kullanıcılara gösterilecek ve yeni kitlelere ulaşmanızı sağlayacaktır.

Ürün Fotografları

Intagram kullanıcıları, orijinal ve farklı olan ürünlerin resimlerine daha fazla ilgi göstermektedir. Bu nedenle Intagram’da kullanacağınız ürün resimlerini, farklı bir bakış açısı ve çeşitlilik ile sunmak, erişim oranınızı arttıracaktır. Firmalar farklılaşmak ve kullanıcılar ile etkileşimi arttırmak için fotoğraf çalışması yapmaktadır. Erişim oranını arttırmak için hangi ürün fotoğraflarının etkileşim ve erişim getirdiğini test etmeniz yararlı olacaktır.

Influencer Marketing Çalışmaları

Influencer marketing kısaca, Intagram’da farklı kitlelere ulaşmak için tanınmış kişiler ile yapılan içerik ortaklığıdır. Intagramda takipçi sayısı arttırmak için kullanılan yöntemlerden biridir. Tanınmış kişiler ile yapacağınız ortak farklı ve orijinal içerikler sayesinde markanızın reklamını yaparak, farklı kitlelere ulaşabilirsiniz.

Instagram Hikayeler Özelliği

Erişim ve gösterim oranlarına göre, Insatgramdaki hikayeler özelliği, diğer paylaşımlara göre daha fazla görüntülenmektedir. Instagram kullanıcıları, hikayeleri daha fazla takip ettiği için, Instagram’ınbu özelliğinden yararlanmanız, ürününüzün daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayacaktır.

Instagram hikayeler özelliğinden yararlanılarak yapacağınız ürün kampanyaları ve tanıtımları marka bilinirliliğinizi arttıracaktır. Hikayeler bölümünden yarışmalar, anketler düzenlemek kullanıcılar ile etkileşimi arttıracaktır. Bunun yanında Instagram Hikayeler reklamı kullanmak, sizi takip etmeyen kullanıcıların içerik ve ürünlerinizi gösterme şansı yakalarsınız.